لوگو دکتر نجفی توانا

مشاوره قبل از ازدواج و تست ازدواج

امتیاز بده

مشاوره قبل از ازدواج و تست ازدواج


مشاوره قبل از ازدواج
بهترین راه پیشگیری از طلاق است

تشکیل مهارتهای زندگی زناشویی دارد ازدواج یک مرحله گذار سخت اما شیرین است زیرا ازدواج نیاز به دانستن خانواده مستلزم پذیرش نقش های جدید است و این بدون دانستن ویژگی های گوناگون زن و مرد ممکن نیست.
زوجین به علت های مختلف از قبیل عدم شناخت کافی از هم، توقعات نابجا از همدیگر و … با مشکلات متعددی در حفظ خانواده و برقراری ارتباط صمیمانه با یکدیگر مواجه می شوند.

مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره قبل از ازدواج

استفاده از خدمات مشاوره ای پیش از ازدواج و مشاوره ازدواج به زوجین کمک می کند تا یکدیگر را بیشتر شناخته بیشتر و با آگاهی و علم بیشتری وارد رابطه زناشویی شوند انجام تست های ازدواج به زوجین کمک می کند ویژگی های خود و شخصیت همسر آینده خود را بهتر شناخته و باخیال آسوده تری اقدام به ازدواج نمایند.
مشاوره خانواده و ازدواج با مشاوره و انجام تست ها ، زوجین را در شناخت بیشتر از هم کمک نموده و راهکارهایی برای یک زندگی ایده آل به آنها ارائه می دهد، که دو طرف میتوانند از آن سود ببرند و نتایج این مشاوره ها در تغییرات و تحولات مثبت در زندگی فردی و اجتماعی هر کدام کاملاً محسوس است. 

شما می توانید برای انجام مشاوره قبل از ازدواج و شناخت بهتر طرفین اقدام به انجام تست و مشاوره ازدواج نمایید. دکتر نجفی توانا یکی از ماهرترین مشاوران در زمینه انجام مشاوره قبل از ازدواج هستند شما می توانید برای گرفتن وقت ویزیت و انجام این تست مهم و تاثیرگذار با امنیت خاطر بیشتری وارد مرحله جدید زندگی خود شوید .

 

 

آدرس مطب:
تهران، خیابان شریعتی، بین میرداماد و ظفر، جنب پمپ بنزین ظفر، کوچه شواری، ساختمان پزشکان سینا، طبقه پنجم

تلفن های نوبت دهی : ۲۲۸۹۹۱۴۷ ۰۲۱ – ۲۲۸۹۹۱۴۸ ۰۲۱

منتظر شما هستیم

می دانم، می خواهم، اما نمی توانم!

“می دانم مشکلم چیست و می خواهم از آن رها شوم و یا درمانش کنم، و برای درمان آنها از همه روشها استفاده نموده ام با این وجود نمی توانم.”
مثلا”، وسواس شستن و یا ترسهای غیر معقول و یا عدم اعتماد بنفس و غیره . با اینکه می دانیم این رفتارها یا احساسات غیر منطقی است، با این حال قادر به رهایی و یا کنترل آنها نیستیم.
بنابراین می توان گفت بسیاری از احساسات،هیجانات،و افکار ما ریشه در ناخوداگاه دارد.اگر چه در نهایت ما مسئول اعمال خود در جامعه و در تعامل با دیگران می باشیم.

4 پاسخ

  1. سلام آقای دکتر
    من 22سالمه حدود سه ساله که با آقایی در شهر دیگر که دانشجو بودم آشنا شدم.. این آقا بچه اخر خانواده ست و تفاوت سنی زیادی با خواهر و برادراش داره 30 سالشه اما به خاطر کمبود اعتماد به نفس و حمایت نکردن روحی و مالی خانوادش نتونسته هنوز درآمد درستی داشته باشه… تو این مدت فکر میکنم حضور من یک محرک برای ایشون بوده دوباره ادامه تحصیل رو شروع کردن و برای کارشون به تنهایی قدم برداشتن و پیشرفتهایی داشتن..من این آقا رو از هرلحاظی قبول دارم وخانواده ها هم با هم کاملا از نظر مذهبی اقتصادی فرهنگی تناسب دارن.. اما خانواده ایشون به خاطر این ویژگی برای ازدواجشون اقدام نمیکنن و میگن تو توان اداره زندگی نداری و خانواده من هم به طبع همینطور میگن کسی که تا الان نتونست دیگه نمیتونه.. حالا موندیم چیکار کنیم لطفا راهنماییمون کنید..ما از همه لحاظ باهم سنخیت داریم و فقط همین که بقیه ایشون رو حاظر نبودن و نیستن باور کنن و حمایت کنن مشکل ماست..
    امکان مشاوره حضوری ندارم
    خواهش میکنم راهنماییم کنید
    خیلی دنبال یک روانشناس برای کمک به خودمون گشتم..

    1. لازم است برای مشاوره قبل از ازدواج به یک روانشناس مراجعه فرمایید تا با تشخیص ایشان قبل از شروع زندگی بتوانید نیازهای اولیه را تامین کنید.

  2. سوال
    سلام وقت جنابعالی به خیر. ببخشید من 35سالمه خیلی زیاد رفتم خواستگاری.اصلا موفق به ازدواج نشدم.یا جواب رد میشنوم یا اینکه خودم دو دل میشم و همه چیز خراب میشه
    لطفا راهنمایی کنید

    1. شما قطعا به مشاوره قبل از ازدواج نیاز دارید. حتماً با یک روانشناس مشورت کنید.